close
Dream a Little Dream of me

Stars shining bright above you
星星在天空閃耀著
Night breezes seem to whisper "I love you"
夜晚的微風似乎在輕輕說著"我愛你"
Birds singing in the sycamore tree
鳥兒在無花果樹上歌唱著
Dream a little dream of me
做一個夢見我的小小的夢


Say "Night-ie night" and kiss me
說聲晚安,你親吻了我
Just hold me tight and tell me you'll miss me
就這樣緊緊的擁抱我,然後告訴我你會想我
While I'm alone and blue as can be
當我一個人孤單憂鬱的時候
Dream a little dream of me
做一個夢見我的小小的夢


Stars fading but I linger on, dear
群星己漸黯,但親愛的,我仍徘徊不去
Still craving your kiss
依然是渴望著你的吻
I'm longing to linger till dawn, dear
渴望我能繼續留到天亮,親愛的
Just saying this
我只想說這些


Sweet dreams till sunbeams find you
做個美夢,直到陽光找到你
Sweet dreams that leave all worries behind you
做個美夢,拋開所有的煩憂
But in your dreams whatever they be
但無論在你的夢裡,它們是什麼
Dream a little dream of me
做一個夢見我的小小的夢
arrow
arrow
    全站熱搜

    angel10554 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()